گوشواره‌ها تاریخچه‌ای دارند که به قرن‌ها قبل بازمی‌گردد

گوشواره‌ها تاریخچه‌ای دارند که به قرن‌ها قبل بازمی‌گردد و از هر گونه شورش و مشروعیتی که به سختی در جامعه به دست آمده است، برخوردار است.

با مطالعه دقیق کتاب مقدس، به نظر می رسد که اصلاح بدن بسیار دورتر از آن چیزی است که بسیاری فکر می کنند. در کتاب پیدایش، پسر ابراهیم اسحاق یک شانف به نامزد خود هدیه می دهد که به معنای “گوشواره طلا” است.

در خروج، هارون با اسرائیلی‌ها صحبت کرد تا آنها را تشویق کند که گوشواره طلا هدیه کنند و بتی طلایی بسازند تا خواسته‌های موسی از خدا را برآورده کنند.

حتی در این گزارش های اولیه، واضح است صندل مجلسی زنانه که تصور می شد گوشواره ها ارزش گرانبهایی دارند، چیزی برای عبور از خانواده ها و نشان دهنده حس تشریفات.

در واقع، اولین گوشواره های شواهد باستان شناسی حلقه های طلایی هلالی شکل بود که تصور می شد زنان در حدود 2500 سال قبل از میلاد در اقامتگاه سومر، یکی از اولین تمدن های شناخته شده، می پوشیدند.

گوشواره

در سراسر سوابق تاریخی، گوشواره‌ها – از گل میخ‌های زیبا گرفته تا حلقه‌های برجسته، اغلب شبیه به تفاسیر نمادین کاملاً متفاوت هستند.

مردان مصری گوشواره را به عنوان نشانه ای از ثروت و طبقه بالا می پوشیدند، در حالی که در روم و یونان باستان، به عنوان زینت طبقه پایین، به ویژه در میان جوامع بردگان و کارگران جنسی تصور می شد.

در جایی که زنان یونانی و رومی طبقه بالاتر بعداً شروع به پوشیدن گوشواره کردند، با توپاز گرانبها، یاقوت کبود و گارنت پوشیده شده بودند که فضایی از تجمل و برتری ایجاد می کرد.

در قرن سیزدهم، کلیسای کاتولیک سوراخ کردن گوش را ممنوع کرد، با این ادعا که این کار ظاهری که در نظر خدا ایجاد شده است را تغییر می‌دهد.

در نتیجه، به ضد فرهنگ بازگردانده شد همه ما قیمت عروسک روسی با مفهوم کلیشه ای دزد دریایی آشنا هستیم که با طوطی و گوشواره طلای ضخیم خود به دور دنیا سفر می کند، اما این فقط یک انتخاب مد نبود.

از آنجایی که این گوشواره یک فعالیت پرخطر بود، یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت تصور می شد گوشواره یک میراث خوش شانسی، و همچنین یک جایزه بالقوه برای هر کسی که بتواند در صورت مرگ دزدان دریایی، دفن محترمانه ای ارائه دهد.

  • منابع:
    1. The history of earrings
  • تبلیغات: 
    1. تفاوت بادام زمینی با خشکبار در چیست؟
    2. سه کتاب بزرگ در مورد آموزش و پرورش
    3. با لاکچری ترین کلید پریز دنیا آشنا شوید
    4. تنوع دمپایی در بازار بسیار بالا می باشد