گاوآهن چهار خیش تسمه ای موجب پیدا شدن صندقچه گنج شد

گاوآهن چهار خیش تسمه ای نوعی ماشین‌آلات کشاورزی تک محوره است و از طریق دسته‌هایی نگه داشته می‌شود که قدرت متوسطی برای انجام وظایف کشاورزی و زینتی تولید می‌کند. بیشتر در باغبانی استفاده می شود.

گاوآهن چهار خیش تسمه ای رایج ترین و محبوب ترین ابزار در کشاورزی است. چندین نوع چنگک در دسترس هستند که ضروری هستند. وظیفه اصلی این میله دندانه دار شل کردن و صاف کردن زمین است. چنگک سنتی تکامل یافته است و از دستی یا کشیده شدن توسط جانوران باعث تعمیر تراکتور شده است.

این ابزار از یک دسته و یک تیغه بلند فولادی تیز و فراموش شده تشکیل شده و تقریبا غیر قابل تعویض است. از آن برای چمن زنی، بریدن یا هرس گیاهان، یا عبور از برس استفاده می شود.

گاوآهن

اسکاردیلا انتهایی بیل مانند دارد و لبه های آن ابزاری ایده آل برای از بین بردن خاک است. این یک ابزار باستانی است که به مواد تبدیل شده است. Escardilla به جلوگیری از خوردگی کمک می کند و یک طراحی کارآمد برای دستیابی به آماده سازی بهینه زمین است.

چرخ دستی یک حامل دستی کوچک است که فقط یک چرخ دارد و با استفاده از دو دسته از عقب توسط یک نفر هدایت و هل داده می شود. همچنین به عنوان “گاری چرخ” شناخته می شود. استفاده از چرخ دستی در محل ساخت و ساز و در مزرعه به طور منظم است. ظرفیت استاندارد حدود 100 لیتر (4 فوت مکعب) مواد است.

کمباین ماشین آلات قدرتمند، شانه های برش برای چنگ زدن و چنگک است. این دستگاه توانسته است استفاده از نیروی کار و هزینه های تولید را کاهش دهد و می تواند کار و دقت در برداشت را داشته باشد. بسیار کارآمد و مفید برای کشاورز!

گاوآهن چهار خیش تسمه ای وسیله ای است که برای باز کردن شیارها در زمین کشت استفاده می شود. از جمله اجزای آن می توان به تیغه، بستر، مانسرا، سکان، تخته قالب و غیره اشاره کرد که برای برش و تراز کردن آن استفاده می شود.