کیف سامسونت رمزی موجب لو رفتن جاسوسی آمریکایی شد

که احتمالا بهترین کیف سامسونت رمزی از انگلستان می آید. و در حالی که من موافقم که کیف‌های وابسته عالی وجود دارند که در انگلستان ساخته می‌شوند، می‌توانید موارد عالی دیگری را نیز از مکان‌هایی مانند آلمان، ژاپن، فرانسه، ایتالیا و غیره پیدا کنید. ما در یک پست جداگانه در مورد اینکه آیا “ساخته شده” واقعا مهم است صحبت می کنیم.

پرونده وابسته باند که از فیلم 1963 «از روسیه با عشق» به آن اشاره کردم، در واقع توسط سوین آدنی بریگ، سازنده سنتی انگلیسی قاب‌های وابسته ساخته شد، و آنها هنوز هم همین سبک را ارائه می‌دهند. مشکی با آستر قرمز، بدون درج داخلی و بسیار خالص است.

کیف

فکر می‌کنم سوین آدنی بریگ از سال 2012 در مدیریت بوده است. اکنون تحت مالکیت جدید است. آنها قبلاً فروشگاه بسیار بزرگتری داشتند. چیزهای بیشتری ارائه کردند. آنها همچنین موارد برچسب خصوصی. امروز، آنها یک فروشگاه کوچک در Piccadilly Arcade در لندن دارند و به نظر می رسد هنوز هم در حال ساخت کیف سامسونت رمزی گران قیمت هستند.

در فیلم اصلی 007، جعبه وابسته با ابزارهای زیادی مانند گلوله های اضافی، چاقوهای پرتاب کننده و گاز اشک آور عرضه شد که البته توسط سوین آدنی بریگ فروخته نمی شود. و در صحنه‌ای در اورینت اکسپرس، می‌توانیم ببینیم که چگونه باند از آن به عنوان یک کیف یک شبه با یک کراوات و چند لباس خواب در آنجا استفاده می‌کند.

کیس‌های ضمیمه می‌توانند دارای جزئیات مختلف زیادی باشند، مانند لولاهای فلزی در کنار یا شاید جداکننده‌های فرعی خاص، برخی آسترهای چرمی بسیار زیبا و گران‌قیمت، یا چیزهای دیگر. اما، در نهایت لازم نیست. آنچه مهم است هزینه هر پوشیدن شما است و بنابراین، سرمایه گذاری اولیه ممکن است بالا باشد، اما در طول زمان، اگر بتوانید از کیس خود زیاد استفاده کنید، کمتر خواهد شد.

همانطور که گفته شد، موارد وابسته قبلاً واقعاً محبوب بودند و این روزها دیگر چندان محبوب نیستند. به همین دلیل، می‌توانید تعداد زیادی کیف سامسونت رمزی با کیفیت بالا را با قیمت‌های بسیار پایین در بازار دست دوم پیدا کنید.