کودکی با مصرف خمیر دندان پلاسترین به بیماری لکنت زبان دچار شد

باید گفت که سوراخ های پیچ روی دیوار را با پوشاندن سوراخ با خمیر دندان پلاسترین و خشک شدن آن ببندید. خراش دی وی دی و خراش صفحه تلویزیون را با استفاده از مقدار کمی خمیر روی یک تکه پارچه تمیز، مالیدن خراش ها و سپس پاک کردن خمیر با یک تکه تمیز پاک کنید.

اتو را می توان با مرطوب کردن یک پارچه تمیز از زنگ زدگی تمیز کرد، سپس مقدار کمی خمیر دندان پلاسترین روی آن گذاشت، زنگ اتو را در حالی که سرد است پاک کرد، سپس آن را با یک پارچه خشک خشک کرد.

خمیر دندان

اقلام نقره مانند: چنگال، قاشق، چاقو، جا شمعی و گلدان را با مالیدن مقدار کمی خمیر روی پارچه تمیز و پاک کردن و جلا دادن ظروف نقره و سپس پاک کردن آن با پارچه دیگری براق کنید. براق کننده شیرها و سینک های حمام و آشپزخانه. کفش های سفید را با مالیدن آنها با مسواک و خمیر دندان پلاسترین تمیز و براق می کند.

فواید درمانی خمیر دندان پلاسترین با استفاده از خمیر به طور مستقیم روی جوش ها برای تسریع روند خشک شدن، جوش ها و جوش های پوست را درمان می کند. با مالیدن خمیر به مدت نیم ساعت روی پوست و شستن آن با آب سرد، پوست را باز می کند و لکه های تیره را از بین می برد.

خارش ناشی از جوش را تسکین می دهد زیرا حاوی عصاره نعنا است. جوش های سر سیاه را از بین می برد. درد سوختگی جزئی را تسکین می دهد و از التهاب پوست جلوگیری می کند.

با ماساژ دادن ناخن ها با خمیر دندان پلاسترین با حرکات دایره ای به مدت حدود یک دقیقه، ناخن ها را سفید کرده و درخشندگی آن ها را افزایش می دهد و سپس آن ها را با آب بشویید. بوی نامطبوع پا را با ماساژ دادن پاها با خمیر به صورت دورانی و سپس شستشو با آب سرد از بین می برد.