کفش چرم زنانه مجلسی که موجب افزایش هورمون شادی در شما می شود

مد و مدل کفش چرم زنانه مجلسی در طول 100 سال گذشته تکامل یافته است، اما تاریخچه کفش های زنانه بسیار فراتر از آن است. تغییر در کفش برای هزاران سال اتفاق افتاده است.

با بررسی تغییرات و حرکاتی که هم عملکرد و هم مد را دیکته می کردند، تاریخ غنی و تکامل کفش چرم زنانه مجلسی را در طول اعصار کشف کنید. کفش پاشنه بلند بیش از هر نوع کفش زنانه دیگری نشان دهنده زنانگی است.

بسیاری به اشتباه فکر می کنند که کفش چرم زنانه مجلسی اختراع اخیر است، اما به چند صد سال قبل باز می گردد. در واقع کفش های پاشنه بلند در ابتدا برای مردان ساخته شده بودند.

کفش

در یونان باستان، هنرپیشه‌ها کفش‌های پلت‌فرمی که با چوب پنبه یا چوب بلند شده بود می‌پوشیدند. این کفش چرم زنانه مجلسی نشان دهنده شخصیت هایی بود که از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار بودند. در مصر باستان به مراسم مذهبی مرتبط بوده اند. اگرچه هدف مشخص نیست، برخی فکر می‌کنند که لباس‌هایشان را می‌پوشیدند تا صاحبش را بلندتر کنند تا به خدایان نزدیک‌تر شوند.

در دهه 1400 در ونیز اولین کفش چرم زنانه مجلسی برای زنان ساخته شد. پلتفرم ها به طور چشمگیری بلند بودند و برخی حتی 24 اینچ بودند. این ها را روی کفش های معمولی می پوشیدند تا از گل و لای که همه جا وجود داشت محافظت شود.

این پلت فرم ها با گسترش در سراسر اروپا شروع به تبدیل شدن به یک کفش شیک تر کردند. آنها چندان اهل عمل نبودند و مردان، زنان و کودکان ثروتمند آنها را به نشانه ثروت می پوشیدند. در اینجا جفتی وجود دارد که احتمالاً به این نوع کفش ها کمک کرده است که مورد پسند مردان قرار نگیرند.

هنگامی که آنها در اواسط دهه 1600 به انگلستان و فرانسه رسیدند، بیشتر توسط روسپی ها پوشیده می شدند و برای مدت کوتاهی غیرقانونی شدند. گروه های مذهبی، جامعه عالی و حتی ویلیام شکسپیر آنها را تحقیر می کردند و مورد تمسخر قرار می دادند.