کرمی که در سیب زیر درختی امروز وجود دارد برای روده انسان مضر است

زرد، قرمز، سبز؛ ترش، شیرین، غلات سبوس دار… قابل تشخیص نیست. ما حتی می توانیم ادعا کنیم که کسی نیست که دوست نداشته باشد. بسیار خوب، قبول داریم که افرادی هستند که آن را دوست ندارند. کسانی هستند که می گویند اگر ندهند زنگ نمی زنند.

اما به مقاله ما در زیر نگاهی بیندازید، آیا می خواهید؟ نظر شما ناگزیر تغییر می کند، به نزدیک ترین بازار یعنی بازار می دوید. شاید در حالی که «روزهای سیب» در بازارها برگزار می شود، چاق شوید.

وقتی سیب زیر درختی امروز را قبل از ورزش مصرف شود، به لطف ویتامین هایی که دارد انرژی می دهد. وقتی بعد از آن مصرف شود، آب مورد نیاز ارگانیسم را با محتوای بالای آب خود تکمیل می کند و دفع سموم را از بدن تسهیل می کند.

سیب

با توجه به مطالعات، مشاهده شده است که مصرف منظم سیب زیر درختی امروز خطر ابتلا به بیماری هایی که بر عملکرد مغز تاثیر می گذارند، مانند آلزایمر را کاهش می دهد.

در نتیجه مطالعه ای که توسط دانشگاه اوترخت انجام شد و تقریباً 1500 نفر در آن شرکت کردند، مشخص شد که خطر ابتلا به آسم در افرادی که سیب مصرف می کنند (به ویژه در کودکان زنانی که در دوران بارداری مرتباً سیب مصرف می کنند) 50 درصد کاهش می یابد.

به لطف فیبرهای موجود در آن، به کسانی که از یبوست مزمن رنج می برند کمک می کند. سیبی که در صبح بخورید در این زمینه بسیار موثر خواهد بود. به همین ترتیب در چنین مواردی می توانید چای سیب مصرف کنید.

مطالعات موسسه تحقیقات سرطان آمریکا نشان داده است که سیب به دلیل داشتن فیبر غذایی بالا از سرطان روده بزرگ، سرطان حنجره به دلیل محتوای اشباع ویتامین C و سرطان معده و ریه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی اش محافظت می کند.

قند خون را متعادل می کند و از بالا رفتن بیش از حد آن جلوگیری می کند. سیب به لطف قندهای طبیعی موجود در آن، قند خون را تنظیم می کند و افزایش ناگهانی قند خون را از بین می برد.