کاپشن بچه گانه چرمی که در زیر باران خیس نمی شود

 کاپشن پشم شیشه بچه گانه یکی از همه کاره ترین لباس های بیرونی است و برای هر بچه ای که در فضای باز باید داشته باشد.

ژاکت‌های پفی کودکان ما در تمام طول سال مورد استفاده قرار می‌گیرند و در این مسیر، ما کت‌های پفی بسیار شگفت‌انگیزی برای بچه‌ها کشف کرده‌ایم که بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن‌ها با شما هستیم!
در تابستان، بچه‌های ما در هر سفر کمپینگ از کت‌های پف کرده‌شان استفاده می‌کنند و برای بازی‌های شبانه در شب‌های خنک تابستانی در شهر کوهستانی ما مناسب هستند.
در طول سال تحصیلی، کاپشن چرم مارال همان چیزی است که بچه‌های ما تقریباً هر روز برای دوچرخه‌سواری به مدرسه در صبح‌های سرد می‌پوشند زیرا گرم هستند اما به اندازه‌ای کوچک هستند که می‌توانند در کوله پشتی قرار بگیرند.
در زمستان ما از کت های پف دار برای پوشیدن زیر لباس های اسکی در روزهای سرد یا پوشیدن زیر پوسته اسکی مورد علاقه خود استفاده می کنیم.

کاپشن

آنها همچنین برای سفر ایده آل هستند زیرا بسته بندی های کوچکی دارند! نکته را متوجه شدی؟ ما همیشه کت‌های پفی می‌پوشیم آن‌ها در میان‌لایه بچه‌ها عالی هستند!
کاپشن‌های پف‌دار بچه‌ها معمولاً با عایق یا عایق مصنوعی پر می‌شوند و حتی برخی از عایق‌های جدید سازگار با محیط زیست وجود دارد که در زیر به اشتراک می‌گذاریم.
یک قانون سرانگشتی خوب برای گرمای یک کت پف دار برای بچه ها، قدرت پرکنندگی است.
در حالی که رابطه مستقیمی با گرما ندارد، نقطه شروع خوبی است و کت های بچه گانه با قدرت پرکنندگی بالاتر معمولاً گرمتر هستند.
اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین کاپشن برای بچه گانه هستید، احتمالاً به دنبال یک کاپشن چرم بچه گانه با عایق مصنوعی هستید.
برای بسیاری از بچه‌ها و بسیاری از شرایط، کاپشن بچه گانه بسیار خوب هستند و عایق‌های مصنوعی مزایای عمده‌ای دارند.
بیشتر اوقات من بچه‌هایم را در کت‌های پف‌دار مصنوعی می‌پوشم زیرا مراقبت از آنها بسیار آسان است و در آب و هوای متغیر مانند باران و برف که ممکن است کت خیس شود بهتر کار می‌کنند.
  • منابع:
    1. 15 Incredible Puffy Jackets and Puffy Coats For Kids
  • تبلیغات: 
    1. تاثیر پالتو پوست بر اعصاب و روان بانوان
    2. اولین کسانی که از پوست مار استفاده کردند
    3. ویژگی صندل های زنانه که نمی دانستید
    4. گوشواره‌ها نماد هویت فرهنگی هستند