پیدا شدن بادام پوست کاغذی شوری که نقشه گنجی بر روی آن ترسیم شده بود

باید گفت در بادام پوست کاغذی شور ترکیبات مفید بسیاری وجود دارد مانند: فیبر، پروتئین، مواد معدنی، ویتامین های B، E و بتاکاروتن، اسید فولیک، اسیدهای چرب غیر اشباع
هم چنین کلسیم تقویت کننده استخوان و آهن خون ساز را تامین می کند. حتی حاوی عناصر کمیاب روی، سلنیوم و فلوئور است. زنان باردار از افزایش نسبت فولیک اسید موجود در بادام سود می برند.

بادام پوست کاغذی شور حاوی بسیاری از اسیدهای چرب غیراشباع است که می تواند سطح چربی خون بالا را تنظیم کند و از قلب و عروق خونی محافظت کند.

مطالعات نشان داده اند که 60 گرم بادام، خالص یا پوره، برای محافظت از ما در برابر دیابت، بیماری های قلبی عروقی و کلسترول بالا کافی است. بادام می تواند میزان انسولین ترشح شده توسط بدن را کاهش دهد و سطح قند خون را کاهش دهد که برای سلامت قلب مفید است.

بادام

بیهوده نیست که بادام نیز جزء جدایی ناپذیر یک کیسه مخلوط دنباله دار است. ترکیبی از چربی های سالم و ویتامین ها یک میان وعده سالم است و باعث افزایش تمرکز می شود.

آهسته غذا بخورید، کاملا بجوید مطمئناً، ما در کودکی هزار بار این را شنیده ایم. این واقعاً در مورد بادام صدق می کند زیرا هضم آن دشوار است.

بدون جویدن زیاد، نمی توانید به مواد سالم موجود در بادام دست پیدا کنید و برای مدت طولانی در معده باقی می مانند. مغز بادام را به همراه پوسته‌های آن بگیرید، زیرا پوست قهوه‌ای آن حاوی حدود ده درصد فیبر غذایی است.

بهتر است بادام تلخ را تف کنید. اگرچه مقادیر کم آن برای بزرگسالان بی ضرر در نظر گرفته می شود، اما بیش از پنج بادام تلخ برای کودکان تهدید کننده زندگی است. بادام را می توان به راحتی در رژیم غذایی روزانه خود به صورت خالص، به عنوان کره بادام بسیار سالم یا خرد شده گنجاند به گالری تصاویر دستور العمل ما در بالا مراجعه کنید.

اما دست خود را از بادام بو داده دور نگه دارید، زیرا با حدود 50 گرم شکر در یک کیسه 100 گرمی، خالص ترین بمب قندی است.