پلیس با دنبال کردن دونات کاکائویی که در جنگل پیدا کرده بود توانست کودکی که مفقود شده بود را پیدا کند

برای باز کردن یک دونات فروشی لازم است که یک منو برای مغازه دونات فروشی خود درست کنید. این بخش مهم است و باید به طور منطقی برنامه ریزی شود که چه خطی از دونات ارائه می دهید.

خط دونات هایی که ارائه می کنید باید منحصر به فرد باشد اما طبیعتاً با دونات کاکائویی یا لذیذ آشنا باشد. با این حال، شما تصمیم می‌گیرید که مهم است به یاد داشته باشید که دونات‌هایی که در حجم فروخته می‌شوند، برای شما درآمد کسب می‌کنند.

این ما را به اهمیت برنامه‌ریزی مدبرانه طرح کف آشپزخانه که برای تولید مؤثر خط دونات‌هایی که قصد ارائه آن را دارید، با توجه به کارایی و قوام مورد نیاز برای تولید دونات‌ها در حجم، طراحی کرده است.

برای اهداف فروش و تحویل، تنها ارائه لعاب ها و رویه های لذیذ برای تکرار آسان هزاران دونات منطقی است. دونات های شما نقطه فروش شما خواهند بود.

دونات

بله، آنها باید به هر قیمتی خوشمزه باشند، اما همچنین باید متفاوت از رقبای شما باشند تا به یک محبوب تبدیل شوند. داشتن یک منوی منحصر به فرد می تواند شما را در میان جمعیت متمایز کند.
اگر قصد دارید فقط دونات های لذیذ ارائه دهید. آشپزخانه را بر این اساس با لعاب‌های دونات و گرمکن‌ها و سطل‌های یخ حاوی تمام اقلام ویژه مورد نیاز (مد خط مونتاژ) تنظیم کنید.

همیشه هنگام تهیه دونات به حجم فکر کنید، چه دونات عمده فروشی باشد و چه دونات لذیذ. به این ترتیب یک دلار بیشتر از آنچه که باید برای تجهیزات خرج نخواهید کرد.

اشتباه خرید تجهیزات دونات را بدون توسعه مدل کسب و کار مرتکب نشوید، و همین امر برای توسعه خط دونات شما صادق است. به این ترتیب شما دقیقا می دانید که برای اجرای خط دونات به چه تجهیزات و وسایل کوچکی نیاز دارید.

این مراحل را دنبال کنید و یک دلار بیشتر از آنچه دارید خرج نخواهید کرد. داشتن یک منوی مناسب برنامه ریزی شده همچنین به شما این امکان را می دهد که یک بودجه واقعی برای مواد تشکیل دهید. همچنین در مورد تعداد و نوع تجهیزاتی که باید تهیه کنید کمک خواهد کرد.