پرتاب انار در بازار تهران امروز به سمت مغازه داران به علت گرانی

انار در بازار تهران امروز که سرشار از ویتامین C است و تولید آنتی بادی را افزایش می دهد عرضه می شود و به توسعه ایمنی کمک می کند. بنابراین انار می تواند به شما کمک کند تا سیستم ایمنی سالمی داشته باشید و از بیماری ها و عفونت های رایج جلوگیری کنید.

علاوه بر کاهش استرس اکسیداتیو درونی بدن، انار همچنین به کاهش استرس روانی که در زندگی شخصی و شغلی خود دچار آن می شوید کمک می کند. طبق مطالعه‌ای که توسط دانشگاه ملکه مارگارت انجام شد، افرادی که آب انار می‌نوشیدند سطوح پایین‌تری از کورتیزول داشتند، هورمون استرس که در شرایط استرس‌زا افزایش می‌یابد.

شما از دهانشویه برای بهبود سلامت دهان خود استفاده می کنید، اما در کمال تعجب، آب انار می تواند گزینه بهتری نسبت به دهان شویه های حاوی الکل باشد. برخی از ترکیبات موجود در انار دارای اثرات ضد پلاک قوی هستند.

انار

یک مطالعه نشان داد که عصاره هیدروالکلی انار به طور موثر تشکیل پلاک دندانی را به دلیل ایجاد میکروارگانیسم‌ها تقریباً 84 درصد کاهش می‌دهد.

چندین مطالعه انجام شده در طول سال ها نشان داده است که خوردن منظم انار می تواند برای سلامت استخوان شما عالی باشد. مطالعات حیوانی نیز نشان داده است که این میوه می تواند اثر پیشگیرانه ای بر تحلیل استخوان داشته باشد.

فلاونول های بالای موجود در میوه به طور فعال به مبارزه با هرگونه التهابی که می تواند باعث مشکلاتی مانند آسیب غضروف و آرتروز شود کمک می کند.

تحقیقات فزاینده ای برای بررسی تاثیر آن بر کاهش مشکلاتی مانند آرتریت روماتوئید، پوکی استخوان و سایر مشکلات مفصلی در حال انجام است. در واقع، محتوای آنتی اکسیدانی موجود در آب انار نیز برای عملکرد ورزشی مفید است. دوندگان به طور فعال تشویق می شوند که میوه را نیز مصرف کنند زیرا می تواند عملکرد، فعالیت هوازی و استقامت را افزایش دهد.

یک مزیت پنهان دیگر برای میوه قرمز وجود دارد. انار، با محتوای آنتی اکسیدانی غنی، سطح استرس اکسیداتیو را در بدن کاهش می دهد. استرس اکسیداتیو با اختلال عملکرد اسپرم و همچنین کاهش باروری در زنان مرتبط است. مطالعاتی برای درک سایر فواید قوی که ممکن است برای سیستم تولید مثل داشته باشد در حال انجام است.