شلوار جین زنانه مارک ماوی لانه مار کبرای نادری در مادران بود

ما مجبور شدیم حدود نیم قرن بعد صبر کنیم تا از شلوار جین زنانه مارک ماوی خود لذت ببریم. این یک داستان رنگارنگ است، بنابراین بیایید به جزئیات نگاه کنیم.

در حالی که مردان کارگر جین را تکان می دادند، مد زنان در آن زمان تحت سلطه سیلوئت شلوغ ساختار یافته و محدود بود. کوکو شانل در دهه 1920 شروع به طراحی شلوارهای آزاد کرد.

اما این شلوار جین زنانه مارک ماوی عمدتاً توسط زنان جوان شیک پوش در هنگام حضور در ساحل یا به عنوان لباس شب استفاده می شد. قبل از جنگ جهانی دوم، پوشیدن شلوار برای زنان عملاً غیرمعمول بود. تنها چند زن پیشگام که در مزارع کار می‌کردند و اسب سواری می‌کردند، این روند را کاهش دادند.

شلوار

با فرا رسیدن دهه 1930، فیلم های وسترن و گاوچران آمریکایی تخیل جهان را به خود جلب کردند. و لباس ستارگان خشن مثل جان وین؟ جین نمادین Levi’s که تمام جادو و ماجراجویی زندگی در غرب را به تصویر کشید.

این جذابیت آنقدر شدید شد که Dude Ranches به یک ایده مرسوم برای تعطیلات تبدیل شد. این مزرعه یا مزرعه ای است که ساکنان شهر از آن دیدن می کنند و در آن سبک زندگی اصیل غربی را با کمپینگ، اسب سواری و ماهیگیری تجربه می کنند.

مزرعه آنقدر محبوب شد که این شوق الهام بخش ساخت اولین شلوار جین زنانه مارک ماوی بود. Lady Levi’s توسط Levi Strauss در سال 1934 طراحی شد و متناسب با فرم زنانه ساخته شد.

این یک حرکت جسورانه برای زمان خود بود، اما به این معنی بود که زنان دیگر نیازی به خرید از بخش مردانه ندارند و می‌توانند جین‌هایی را که مخصوصاً برای آنها طراحی شده است را تکان دهند.

یکی از اولین ستاره های زن که شلوار جین را محبوب کرد مرلین مونرو همیشه جسور و همیشه حساس بود. هنگامی که او یک جفت Levi’s در آغوش کشیده در فیلم خود به نام The Misfits (1961) پوشید، این تصور برای همیشه از شلوار جین زنانه تغییر کرد.