سرقت کلوچه و کیکی که متعلق به ملکه بود در کشور غوغا به پا کرد

باید گفت تاریخچه کلوچه و کیک به دوران باستان برمی گردد. اولین کلوچه و کیک ها با آنچه امروز می خوریم بسیار متفاوت بود. بیشتر شبیه نان بودند و با عسل شیرین می شدند. آجیل و میوه های خشک اغلب اضافه می شد.

به گفته مورخان مواد غذایی، مصریان باستان اولین فرهنگی بودند که شواهدی از مهارت های پیشرفته پخت نشان دادند. فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد کلمه انگلیسی کلوچه و کیک را به قرن سیزدهم بازمی‌گرداند.

این مشتق شده از “kaka”، یک کلمه قدیمی نورس است. نانوایان اروپایی قرون وسطی اغلب کلوچه و کیک میوه و نان زنجبیلی درست می کردند. این غذاها می توانند برای چندین ماه دوام داشته باشند.

کلوچه

به گفته مورخان مواد غذایی، پیش سازهای کلوچه و کیک های مدرن (کیک های گرد با آیسینگ) اولین بار در اواسط قرن هفدهم در اروپا پخته شد. این در درجه اول به دلیل پیشرفت در فناوری (فرهای قابل اطمینان تر، ساخت یا در دسترس بودن قالب های غذایی) و در دسترس بودن مواد (شکر تصفیه شده) است.

در آن زمان حلقه‌های کلوچه و کیک قالب‌های گرد برای شکل دادن به کلوچه و کیک ها که روی سینی‌های پخت صاف قرار می‌گرفتند- رایج بود. آنها می توانند از فلز، چوب یا کاغذ ساخته شوند. برخی قابل تنظیم بودند.

گاهی از قالب های کلوچه و کیک استفاده می شد. اولین آیسینگ معمولاً یک ترکیب آب پز از بهترین شکر موجود، سفیده تخم مرغ و [گاهی] طعم دهنده ها بود. این مایه کلوچه و کیک روی کلوچه و کیک ریخته شد.

سپس کلوچه و کیک را برای مدتی به فر برگرداندند. هنگامی که مایه کلوچه و کیک برداشته شد به سرعت خنک شد تا یک پوشش سخت و براق تشکیل شود. بسیاری از کلوچه و کیک های ساخته شده در این زمان هنوز حاوی میوه های خشک (کشمش، مویز، مرکبات) بودند.