سایبان با رنگ بندی متنوع | تولید انواع سایبان در طرح های متنوع

سایه‌بان یک روکش ثانوی است که به قسمت خارجی دیواره‌ های یک ساختمان متصل می‌شود. سایه‌بان معمولاً از کرباس ساخته  شده‌ است که با فیبر اکریلیک، رشتهٔ پلی‌استر یا پنبه بافته شده‌است و همچنین می‌تواند از لایه ای از وینیل  که بر روی الیاف پلی‌استر قرار گرفته‌ است و روی سازه ای سبک از آلومینیوم، آهن، فولاد و احتمالاً چوب و مواد شفاف (که برای پوشش سلول‌های خورشیدی در تابستان استفاده می‌شود ولی در زمستان باید اجازه دهد که نور تا حد ممکن از آن عبور کند) کشیده می‌شود ساخته شده است. این ساختار با خرپا، سازه‌ های فضاکار یا با چهارچوب پیکربندی می‌شود. سایه‌بان همچنین با استفاده از زیرسازه‌ های آلومینیومی و روکش آلومینیومی ساخته خواهند شد. این سایه‌بان‌ های آلومینیومی وقتی استفاده می‌شوند که از سایه‌بان‌ های پارچه ای نمی‌توان استفاده کرد مثلاً در جایی که بار سنگینی از جانب باد یا برف بر سایه‌بان تحمیل می‌شود.

مکان سایه‌بان در ساختمان ممکن است بالای پنجره، درب، یا بالای پیاده‌رو باشد. با اضافه کردن ستون، سایه‌بان تبدیل به کانوپی ‏ می‌شود که می‌تواند از فضای ساختمان بالاتر رود مثلاً در ورودی یک هتل. رستوران‌ها معمولاً سایه‌بان را به قدری پهن و بزرگ انتخاب می‌کنند که قسمت قابل ملاحظه ای از فضای بیرون را بپوشاند تا مشتریان قادر باشند در فضای بیرونی شام بخورند، دور هم جمع شوند یا مهمانی بگیرند. در ساختمان‌های تجاری، معمولاً اطلاعاتی روی سایه‌بان نقاشی می‌شود. اطلاعاتی از قبیل نام، نوع تجارت، و آدرس و در نتیجه مانند یک بیلبورد عمل می‌کند و همچنین سایه ایجاد می‌کنند و از بادهای شدید جلوگیری می‌کنند و حفاظی در مقابل باران و برف هستند. در مناطقی که هوای زمستانی دارند، بیشتر سایه‌بان‌ها در انتهای تابستان نیازی نیست که پایین آورده شوند، بلکه به همان صورت در کنار ساختمان آن‌ها را جمع می‌کنند و در طول زمستان به همین صورت باقی می‌مانند و برای چنین شرایطی طراحی و ساخته شده‌ است. سایبان با رنگ بندی متنوع نیز وجود دارند. سایبان چتری خرید را می توانید از نمایندگی های مختلف در سطح بازار تهیه کنید.


انواع کاربرد سایبان عبارت اند از :

1_ سایبان ماشین ارزان

2_ سایبان حیاط منزل

3_ سقف پارکینگ حیاط

4_ سایبان ماشین تاشو

5_ سقف پارکینگ پلی کربنات

6_ سایبان خودرو در حیاط

7_ سایبان چتری ماشین

8_ پارچه چتری

تصاویر سایبان ماشین و بقیه سایبان ها نیز در وب سایت های مختلف وجود دارد که شما می توانید انها را مشاهده کنید.

سایبان با رنگ بندی متنوع | تولید انواع سایبان در طرح های متنوع

خرید اقساطی سایبان برقی

خرید اقساطی سایبان برقیمرکز فروش سایبان چتری در اکثریت شهر های مختلف کشور وجود دارد که شما می توانید با مراحعه به انها انواع سایبان ها را در طرح ها و رنگ های مختلف ببینید و خرید خود را انجام دهید.

اما در عین حال برخی از این مراکز فروش خود را به صورت اقسازی نیز انجام می دهند. و بدون اینکه در صدی به مبلغ ان اضافه کنند و یا مبلغ ان را افزایش دهند.پس در نتیجه شما اگر پول لازم و کافی برای خرید نقدی سایبان ندارید می توانید خرید خود را با پرداخت مبلغی از ان به صورت نقد بقیه را به صورت اقساطی پرداخت کنید و خرید خود را انجام دهید.

شما حتی می توانید با مراجعه به سایت شرکت ما نیز قیمت سایبان دستی و قیمت سایبان خودرو ،قیمت پارکینگ تاشو ،قیمت سایبان پارکینگ خودرو و مراحل ساخت سایبان ماشین را نیز بدست اوربید.

اجاره انواع سایبان

اجاره انواع سایباناجاره سایبان های متحرک  از نمایندگی های فروش سایبان امکان پذیر است.

آموزش ساخت سایبان چتری :

اولین نمونه های سایبان برقی مغازه با اهداف صرفاً کاربردی و تنها به جهت پوشاندن در و سد نور شدید آفتاب مورد استفاده قرار می گرفتند. این سایبان برقی مغازه که اغلب از پارچه های نیمه شفاف مانند گاز دوختهخواهند شد.   اگرچه دنبال کردن تاریخچه دقیق تغییرات و تکامل سایبان برقی مغازه کاری مشکل است اما شواهد به جا مانده حاکی از وجود دو نوع سایبان برقی مغازه متفاوت در قرن هفدهم است.یکی به شکل پرده ای ساده که با دو بند در بالا جمع شده و به صورت والانی در بالای پنجره قرار می گرفت و دیگری یک پارچه چهارگوش ساده و هم اندازه با ابعاد پنجره که به تخته های چوبی متصل شده و در فرورفتگی قاب در نصب می شد.امروزه مدل های بسیار متنوعی از سایبان برقی مغازه وجود دارند که می توان از میان آنها سایبان برقی مغازه متناسب با هر نوع دکوراسیون و سلیقه ای یافت. مدل های گوناگون موجود، برای ما امکان استفاده از انواع بسیار مختلف سایبان برقی مغازه را فراهم آورده اند.از سایبان برقی مغازه کلاسیک مدل رومی با پارچه سفید نخی تا سایبان مغازه مدل اتریشی از پارچه های نفیس ابریشمی یا سایبان برقی مغازه پیلی دار از پارچه های رنگین و طرح دار با خطوط تا شده منظم و مرتب.به لحاظ مدل سایبان برقی مغازه را می توان به دو گروه اصلی سایبان برقی مغازه ساده و سایبان برقی مغازه چین دار تقسیم بندی کنید.

تولید سایبان چوبی چند ضلعی

تولید سایبان چوبی چند ضلعی

گاه ، واژه هایی از فرهنگ و زبان دیگری وارد ادبیات روزمره شده و بصورت های متفاوتی با معنای اصلی آن مورد استفاده قرار گرفته می شو د .
در کشور ما عموما ً واژه Pergola برای برخی از شرکت های وارد کننده و یا مصرف کنندگان ، با عنوان عمومی آلاچیق شناخته شده است ؛ یعنی سازه های چوبی مشبک با سقف و یا بدون سقف که در حیاط و بام و پارک به عنوان سایبان و یا استراحت گاه  استفاده می شود . اما واژه gazebo  در کشور ما زیاد شناخته شده نیست .
پارس آرای کوهستان به عنوان شرکتی که در زمینه چوبهای تخصصی صنعت ساختمان فعالیت می نماید ؛ بخشی از رسالت خود را ترویج فرهنگ استفاده درست از چوب می داند . بحث تفاوت معنائی این دو واژه ، تنها تشخیص تفاوت میان آنها نیست ؛ بلکه این دانائی به شرکت کمک می کند که با یافتن و شناخت خواست و نیاز مشتری  نسبت به طراحی کارشناسانه  ، تامین و پیشنهاد چوبهای مناسب و اجرای تخصصی  اقدام مناسب را انجام دهد .

  پرگولا

سازه های مسقفی که در حیاط ها،  باغها و یا روی بام و ایوان ساختمان ها ساخته می شوند . معمولا از این نوع سازه در کنار دیوارها و یا گذرگاه ها برای ایجاد نمادهای زیبای بصری و یا فضای سبز و یا سایه بان استفاده می کنند. سیستم معمولا مشبک این سازه اجازه می دهد که گیاهان پیچک مانند به زیبائی سطح آنرا پوشانده و بر زیبائی محیط بیافزایند .
پرگولاهای زیبا نیز با شبکه ها و طراحی های چوبی زیبا ساخته می شوند و گاه نیمکت های چوبی کوچکی نیز  در آنها تعبیه می شود .

گزبو

به سازه های مستقلی که دارای سقف هستند و معمولا  دور تا دور آن باز است و در فضاهای باز مانند  حیاط ، روی بام ساختمان ؛ پارک ها و … برای استراحت ؛ خواب و گردهم آئی های دوستانه استفاده می شود ، گزبو می گویند . گزبو بسته به فضای موجود در نوع و اندازه های متفاوت و با مصالح گوناگون ساخته می شود . آنچه که امروزه در کشورهای غربی به آن گزبو می گویند سابقه ای بسیار قدیمی در طول تاریخ بشر دارد و تقریبا در تمامی فرهنگها و کشورها می توان نمونه هائی از آن را یافت . در ایران به چنین سازه هائی بهار خواب و … می گفته اند . در گذشته های دور معمولا این نوع بنا را از چوب و با تزئینات چوبی و چند ضلعی درست می کردند  و نوع سازه از نظر ستون بندی و سقف گذاری نسبت به یک سایبان ساده بسیار پیچیده تر است .

راهنمای خرید سایبان

راهنمای خرید سایبانسایبان ها باید دارای مزایای زیر باشند تا انتخاب شما انتخاب خوبی برای شما باشد

  1. ایجاد فضای خنک تر تا ۲۰ درجه سانتی گراد
  2.  جلوگیری از ورود گرد و غبار داخل مغازه
  3. صرفه جویی در مصرف انرژی
  4. جلوگیری از رطوبت برف و باران
  5. میتوان طرح و لوگوی مورد نظر خود را بر روی سایبان مغازه هک کرد .
  6. سایبان مغازه تاثیر فروانی در دکوراسیون خارجی مغازه داشته و فضای بیرون از مغازه را زیباتر خواهد کرد.

سایبان جمع شونده چه نوع سایبانی است ؟

سایبان جمع شونده چه نوع سایبانی است ؟

استفاده از سایبان بیشتر برای مغازه ها و منازلی که استفاده بیرونی دارند انتخاب میشود.  با توجه به اینکه سایبان خود دارای انواع مختلفی است، استفاده از سایبان برقی برای مغازه بسیار مناسب است. زیرا شما میتوانید کنترل فرمان آن را به یک سیستم روشنایی متصل کنید. سیستم سنسور روشنایی با تشخیص شدت آفتاب سایبان را باز و پس از آن می بندد. در سایبان متحرک برقی قیمت آن تفاوت چندانی ندارد. قیمت سایبان مغازه که برقی و اتوماتیک باشد، با قیمت سایبان حیاط در یک محدوده بازه قیمتی است. استفاده از سایبان در معماری بسیار چشمگیر  است. اما باید به این نکته نیز توجه کرد که چه نوع سایبانی برای محیط ما مناسب است. آیا استفاده از سایبان کالسکه ای مناسب است و یا سایبان چتری فضای بیشتری به محیط حیاط ما میدهد. ما با در نظر گرفتن محیط شما و ساخت ارزان سایبان بهترین گزینه را از بین دها نوع سایبان را ارائه خواهیم کرد. استفاده از سایبان اتوماتیک برای جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مناسب است. سایبان چتری برای محیط بازی همچون حیاط منزل مسکونی  بسیار مناسب تر از سایبان کالسکه ای خواهد بود.
سایبان چتری قابل حمل بسیار سبک است وجای بسیار کمی را لازم دارد.

چه رنگی برای چه سایبانی مناسب تر است ؟

چه رنگی برای چه سایبانی مناسب تر است ؟رنگ انتخابی برای سایابان بسته به موقعیت جغرافیایی و نوع و طرح اجرا شدهی نمای ساختمان متفاوت است و باید با توجه به ان ها رنگ مناسبی برای سایبان خود انتخاب کرد که با محیط اطرافش سازگاری داشته باشد.

شما می توانید برای راحتی خود و گرفتن مشاوره ا طراحان سایبان ها به وب سایت شرکت ما مراجعه کنید و با تماس گرفتن با بخش پشتیبانی تمامی این مساعل را به راحتی حل کنید.

مراکز فروش سایبان

مراکز فروش سایبان

1-سایبان برقی مغازه جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید 2-سایبان مغازه کم شدن انرژی گرمایشی داخل مغازه 3-سایبان برقی مغازه جلوگیری از بارش مستقیم باران

انواع سایبان برقی

1_-سایبان برقی مغازه این سایه‌بان‌ها    نسخۀ مدرن سایه‌بان‌های قدیمی هستند که در سردر مغازه‌ها قرار داشتند و با دست جمع می‌شدند (در قرن اخیر). بازوهای تنشی و میله‌های چرخنده روی میله‌های پیچشی قرار دارند. میله‌های پیچشی در دیوار قرار می‌گیرند یا به دیوار کوبیده می‌شوند و بدین وسیله بار را در عرض دیوار پخش می‌کنند.

سایه‌بان‌هایی که با دست جمع می‌شوند هنوز هم در دسترس هستند ولی سایه‌بان‌های برقی متداول ترند.درسایبان مغازه موتور در داخل لولۀ میلۀ چرخاننده قرار دارد. هم اکنون بسیاری از موتورها دریافت کننده‌های سیگنال دارند و با کنترل از راه دور یا اتوماسیون خانگی کار می‌کنند

2_ سایبان برقی مغازه دارای بازوهای افقی، به سایه‌بان‌های نورخان یا سایه‌بان‌های حیاط هم معروف شده اند . چون می‌توان آنها را ۵.۴۹ متر باز کرد و طول آنها به ۹.۱۴ متر یا بیشتر می‌رسد و در نتیجه می‌تونند فضای بزرگی در بیرون خانه را پوشش دهند.

3_ سایبان برقی مغازه دارای بازوهای جمع شوندۀ جانبی یا بازوهای رهاشدنی. این نوع سایبان مغازه معمولاً برای سایه انداختن روی پنجره استفاده می‌شوند و یک لوله گرداننده در بالای آنها قرار داده شده و بازوهای جانبی آنها فنر دارد و همچنین دارای یک موتور هستند به علاوۀ یک قسمت گردان یا یک نوار برای جمع کردن سایبان برقی مغازه.


برترین برند های تولید کننده سایبان

برترین برند های تولید کننده سایبانسایبان ها دارای برند های زیادی هستند که معتبر ترین انها سایبان شرکت متین می باشد. یکی دیگر از این برند ها مخصوص کارخانه تولیدی بورینه شمال می باشد که انواع سایبان را در طرح ها و رنگ های مختلف با کمترین هزینه و بیشترین مقاومت و کارایی را تولید می کند و به بازار عرضه می کند.

شما می توانید برای بدست اوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه به وب سایت این شرکت ها مراجعه کنید.

خرید سایبان های تزئینی

خرید سایبان های تزئینیبرای خرید سایبان تزئینی شما می توانید به نمایندگی های مجاز در سطح شهر مراجعه کنید و انواع ان را ببیند و هرکدام را که خواسته خرید کنید.

حتی می توانید به وب های مختلف در فضای مجازی سر بزنید و انواع مختلف سایبان ها را ببینید و هرکدام را که خواستید خرید کنید و سفارش دهید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

و با اینکه به سایت ما مراجعه کنید و اواع سایبان تزئینی و معمولی را در طرح ها ورنگ های مختلف ببینید و هر کدام را که خواستید سفارش دهید.

تولید کنندگان برتر سایبان در رنگ بندی متنوع

تولید کنندگان برتر سایبان در رنگ بندی متنوعتولید کنندگان سایبان در رنگ بندی متنوع در کشور وجود دارد که یکی از مهم ترین نوع انها سایبان چتری متین می باشد.

شما می توانید برای بدست اوردن اطلاعات کامل به سایت شرکت مراجعه کنید.

یا به نمایندگی های مختلف مجاز در سطح شهر های مراجعه کنید و اطلاعات کامل و جامع را بدست اورید.