زنی با شلنگ هوا آکواریوم به پاکیزه تر شدن هوای شهر کمک کرد

باید گفت ابعاد استاندارد شلنگ هوا آکواریوم به شرح زیر است: اندازه گیری قطر داخلی (ID)، متریک 5 میلی متر، امپریال 3/16 اینچ هنگامی که یک اتصالات هوا اندازه لوله ای را که داخل آن قرار می گیرد فهرست می کند، به طور کلی به قطر داخلی (ID) لوله اشاره می کند.

دلیل این امر این است که قطر خارجی (OD) می تواند با توجه به موادی که شلنگ هوا آکواریوم از آن ساخته شده است متفاوت باشد، به خصوص برای پروژه های DIY. به عنوان مثال، لوله های لاستیکی یا سیلیکونی دیواره های ضخیم تری نسبت به پلاستیک دارند.

برخی از انواع خطوط هوایی برای قرار دادن اتصالات بزرگتر خم می شوند. به عنوان مثال، انواع انعطاف‌پذیرتر خطوط هوایی با شناسه 1/8 اینچ (3 میلی‌متر) می‌توانند به خوبی روی یک اتصال 3/16 اینچی کشیده شوند.

شلنگ هوا آکواریوم

در حالی که شلنگ هوا آکواریوم باید اندازه استاندارد باشند، من مواردی را دیده‌ام که لوله‌های کاملاً جدید آنقدر شل شده‌اند که از خروجی پمپ هوا می‌افتند. در این موارد، این لوله عمومی بود که در eBay خریداری شده بود و از خارج از کشور ارسال می شد.

به همین دلیل است که من به شدت توصیه می کنم فقط از فروشندگان معتبر خرید کنید. بهترین مواد هواپیمایی کدام است سیلیکون یا پلاستیک؟ لوله وینیل پلاستیکی شفاف برای آکواریوم من می بینم که این سوال بارها و بارها مطرح می شود: شلنگ هوا آکواریوم کدام بهتر است سیلیکونی یا پلاستیکی؟

خوب، پلاستیکی که آنها در مورد آن صحبت می کنند معمولاً وینیل است، یکی از رایج ترین مواد مورد استفاده برای شلنگ هوا آکواریوم است. در مورد ظاهر، من می گویم که وینیل برنده است، زیرا در رنگ های بیشتری موجود است. با این حال، برخی از افراد به دلیل سطح براقی که می تواند در نور شدید بدرخشد، ناامید می شوند.

از طرف دیگر، سیلیکون دارای روکش مات است که برخی آن را با آکواریومشان بهتر می‌دانند. از نظر کاربرد، من سیلیکون را ترجیح می دهم. بسیار انعطاف پذیرتر است، راحت تر خم می شود و زیر وزن فیلتر اسفنجی یا سنگ هوا صاف می شود.