روفرشی 9 متری ساده ای که از آتش سوزی پلاسکو سالم بیرون کشیده شد همه را شوکه کرد

هدف از مطالعه پژوهشی کنونی تعیین این بود که چگونه یک روفرشی 9 متری ساده بر تعادل (به عنوان مثال، نوسان وضعیتی و استراتژی تعادل) در میان گروهی از افراد سالم و مسن‌تر تأثیر می‌گذارد.

ما سؤالات تحقیق زیر را بررسی کردیم: (الف) فرش تجاری انتخابی چه تأثیری بر نوسانات وضعیتی در میان سالمندان دارد؟ (ب) آیا فرش تجاری انتخاب شده بر استفاده از استراتژی تعادل باسن در مقابل مچ پا در میان سالمندان تأثیر می گذارد؟ و (ج) آیا فرش تجاری انتخاب شده بر سازگاری با از دست دادن نشانه های بینایی و یا حسی جسمی تأثیر می گذارد؟

تعادل به عنوان حالت تعادل بین بدن و محیط اطراف تعریف می شود. تا زمانی که مرکز جرم بدن (COM) در قاعده پاهای ما قرار می گیرد، بدن در حالت تعادل باقی می ماند.

استراتژی تعادل به عنوان استراتژی ای که بدن برای حفظ ثبات در هنگام بروز اختلال در تعادل استفاده می کند، تعریف می شود. یک استراتژی مچ پا، COM را از طریق حرکات بدن متمرکز بر مفاصل مچ پا به مرزهای ثبات بازمی گرداند.

روفرشی

استراتژی مچ پا در درجه اول برای اختلالات کوچکتر در تعادل و روی سطوح حمایتی محکم استفاده می شود. هنگامی که نوسان بدن به مرزهای ثبات نزدیک نمی شود، یک استراتژی مچ پا استفاده می شود.

استراتژی دیگری که برای حفظ تعادل در هنگام بی ثباتی وضعیتی استفاده می شود، استراتژی هیپ است. استراتژی لگن شامل حرکات بدن در مفاصل لگن است.

این استراتژی برای اختلالات بزرگتر در تعادل یا زمانی که سطح نگهدارنده کوچک است (به عنوان مثال، یک تیر تعادل) یا سازگار است.

استفاده می شود. استراتژی هیپ همچنین در هنگام از دست دادن تعادل قریب الوقوع یا زمانی که نوسان بدن به مرزهای ثبات نزدیک می شود استفاده می شود. بنابراین، انرژی بیشتری برای حفظ تعادل هنگام استفاده از استراتژی هیپ مورد نیاز است.