دانه‌های کنجد بسیار قدرتمند هستند

دانه‌های کنجد ممکن است دانه‌های کوچکی باشند، اما بدون شک دانه‌های بسیار قدرتمندی هستند که برای بسیاری از مزایای سلامتی و ضد پیری استفاده می‌شوند.

شما می توانید این دانه های غنی از مواد مغذی را در غلات، برنج، رشته فرنگی یا هر غذای دیگری در هنگام غذا بگنجانید.

حتی می‌توانید آن‌ها را با ماست یا اسموتی خود مخلوط کنید تا طعمی سرشار از مغز داشته باشید.

در ژاپن، دانه‌های کامل در وعده‌های سبزی مخلوط و میان‌وعده‌های پخته یافت می‌شود، و انواع دانه‌های کنجد خام و سیاه برشته شده و برای تهیه گوماشیو، یک چاشنی خشک، استفاده می‌شود.

همچنین دانه های کنجد را خواهید دید که روی رول های سوشی پاشیده شده اند دانه‌های کنجد چینی نیز در آشپزی کره‌ای برای ترشی کردن گوشت و سبزیجات استفاده می‌شود.

سرآشپزها در رستوران های تمپورا برای سرخ کردن، دانه های کنجد سیاه را با روغن پنبه دانه مخلوط می کنند. کنجد در آفریقا با نام سیم سیم نیز شناخته می شود و برای تهیه غذاهای مختلف مانند وانگیلا که با دانه های کنجد سیاه آسیاب شده درست می شود بیشتر با ماهی دودی یا خرچنگ تهیه می شود.

از زمان بابلون های باستان، دانه های کنجد پوست کنده نمکی طبیعی نه تنها برای به دست آوردن انرژی و قدرت، بلکه برای افزایش زیبایی و جوانی استفاده می شده است.

زنان در دوران بابل از حلوا که از مخلوط کنجد و عسل درست می‌شد، استفاده می‌کردند و معتقد بودند که این مخلوط می‌تواند از بیماری‌ها جلوگیری کند و پوست و مو را درخشنده کند.

از آنجایی که این دانه ها بیشترین میزان روغن را در بین همه دانه ها دارند، از روغن آنها به عنوان روغن پخت و پز نیز استفاده می شود. برای اینکه بدانید چگونه می توان از کنجد ارگانیک برای افزایش جوانی و زیبایی استفاده کرد، می توانید اطلاعات داده شده زیر را مطالعه کنید.

هم دانه‌های کنجد سیاه و هم دانه‌های کنجد بو داده سیاه و سفید به پیشگیری یا به تأخیر انداختن بسیاری از مشکلات سلامتی مرتبط با افزایش سن کمک می‌کنند و به همین دلیل است که مردم باستان برای سلامتی همیشه سبز آن را در رژیم غذایی خود قرار می‌دادند.

وجود منیزیم و سایر مواد مغذی می تواند به مبارزه با دیابت کمک کند و همچنین می تواند به مقابله با فشار خون بالا کمک کند.

  • منابع:
    1. The Superfood that will forever hold your Beauty & Youth | Black Sesame Seeds
  • تبلیغات: 
    1. راز شگفت انگیز در مورد جانوران!
    2. رسیدن دو زوج پس از صد سال به یک دیگر!
    3. با کمک سیم مفتول می توان شاتل فضایی ساخت
    4. فروش خاکشیر شیراز بصورت اینترنتی و قیمت ارزان