تفنگ تیربار اسباب بازی علت مرگ پیر ترین زن دنیا اعلام شد

در مارس 2018، والمارت (بزرگترین خرده فروش تک در ایالات متحده) اعلام کرد که فروش انواع خاصی از تفنگ تیربار اسباب بازی را متوقف خواهد کرد.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «ما همچنین مواردی را از وب‌سایت خود حذف می‌کنیم که شبیه تفنگ تیربار اسباب بازی های تهاجمی هستند، از جمله تفنگ‌های غیرکشنده بادی و اسباب‌بازی‌ها».

در ایالات متحده، قوانین و مقررات فدرال نشان می‌دهد که همه تفنگ‌های اسباب‌بازی که به این کشور منتقل یا وارد می‌شوند باید دارای نوک نارنجی شعله‌ای به عرض 6 میلی‌متر یا نوار نارنجی مشعل به ضخامت 1 اینچ (2.54 سانتی‌متر) در دو طرف لوله باشند.

با این حال، این توسط قانون فدرال برای airsoft و paintball الزامی نیست. بخش 272 از عنوان 15 قانون مقررات فدرال در مورد تجارت و تجارت خارجی (15 CFR 272) بیان می کند که “هیچ شخصی نباید اسلحه گرم تولید کند، وارد تجارت کند، کشتی، حمل و نقل کند، یا هر گونه اسباب بازی مشابه یا بدلی دریافت کند.

اسباب بازی

بدون علامت های تایید شده؛ اینها ممکن است شامل نوک نارنجی، پلاگین بشکه نارنجی، رنگ روشن (نارنجی ایمن) بیرونی کل اسباب بازی یا ساختار شفاف باشد.

نیویورک سیتی، واشنگتن دی سی، شیکاگو و بخش‌هایی از میشیگان استفاده از اسلحه‌های هوایی را کاملاً ممنوع کرده‌اند.

در شهر نیویورک، از سال 2003، فروش اسلحه های اسباب بازی ماکت با یک سال زندان به اضافه 1000 دلار مجازات می شد. شیکاگو با دستورات خود حتی فراتر می رود.

استفاده از اسلحه شبیه یا ماکت (مانند تفنگ اسباب بازی، تفنگ بادی) در ملاء عام جرم تلقی می شود. اگر در شیکاگو از یک تفنگ اسباب‌بازی یا اسلحه ماکت برای ارتکاب جرم استفاده شود، با آن فرد طوری رفتار می‌شود که انگار واقعاً از یک سلاح گرم واقعی استفاده کرده است.

یا تقلید سلاح گرم، یا ادعای ممنوعیت فروش یا ساخت تفنگ bb، اسلحه پینت بال، یا تفنگ airsoft توسط قانون فدرال پیشدستی می شود.

در مورد اینکه آیا تفنگ های اسباب بازی برای بازی کودکان مناسب است یا نه، بحث و جدل وجود دارد. برخی افراد معتقدند که می توانند خشونت را تشویق کنند.