برخورد سنگ جدول لایبید به سر رئیس جمهور موجب مرگ وی شد

سنگ جدول لایبید که اغلب سنگفرش نامیده می‌شوند، به روش‌های مختلفی مفید هستند، که همه آنها را می‌توان در واحه حیاط خلوت خود به نمایش گذاشت. امروز، ما کمی از برنامه های رایج سنگ جدول لایبید منظره سازان خود را به اشتراک خواهیم گذاشت.

در Fontana Ponds & Water Features، ما در ایجاد طرح‌های الهام‌گرفته از محوطه‌سازی و نصب آن‌ها برای صاحب‌خانه‌های محلی White Rock تخصص داریم. یکی از اجزای اصلی آن بینایی اغلب شامل سنگ فرش به یک یا چند روش است. این ها تعدادی از علاقمندی های ماست.

سنگ جدول لایبید اغلب با یک پیاده‌روی عجیب و غریب که به یک پاسیو خیره‌کننده منتهی می‌شود، مرتبط هستند و دلیل خوبی هم دارد. هنگامی که برای ایجاد یک سطح پیاده روی استفاده می شود.

سنگ

سنگ فرش های متعدد در کنار هم قرار می گیرند تا سطحی بادوام و مقرون به صرفه ایجاد کنند که باورنکردنی به نظر می رسد. سنگ فرش ها را می توان تقریباً برای هر سطح پیاده روی استفاده کرد و در انواع سنگ ها، رنگ ها، بافت ها، اندازه ها و الگوهای موجود موجود است. آنها به صاحبان خانه اجازه می دهند تا خلاقیت خود را ابراز کنند، با خانه خود مطابقت داشته باشند، یا تقریباً هر نیاز دیگر پاسیو را برآورده کنند.

با این حال، سنگ جدول لایبید فقط برای پیاده‌رو نیستند. آنها یک راه دائمی و خیره کننده برای “لبه” محوطه سازی شما ارائه می دهند، که فقط یک روش فانتزی برای گفتن این است که آنها برای “جدا کردن چیزها” خدمت می کنند.

لبه‌ها بخش مهمی از طراحی منظره است، زیرا لبه‌ها چمن شما را در جایی که باید باشد نگه می‌دارد، کاشت‌ها را جدا می‌کند و مهمانان شما را راهنمایی می‌کند که در کجا نباید قدم بزنند.

اگر تصمیم دارید از سنگ جدول لایبید برای لبه‌های چمن خود استفاده کنید، دوست خواهید داشت که چقدر چیزهای کم تعمیر و نگهداری می‌شوند و چقدر عالی به نظر می‌رسند! به علاوه، شما حتی می توانید سنگ های لبه خود را با سنگ های یک پیاده رو یا پاسیو برای یک امتیاز اضافی مطابقت دهید.