بخش زیادی از بودجه به پیدا کردن انگشتر نامزدی اختصاص می یابد

در حالی که بسیاری می گویند برای خرید انگشتر باید 2 یا 3 ماه حقوق بپردازید، این پارکینگ به هیچ وجه یک قانون نیست.

دقیقاً همان مقداری را خرج کنید که احساس می کنید برای شما راحت است در صورت خرید از جواهرساز مناسب، راه‌هایی برای به حداکثر رساندن و به دست آوردن یک حلقه زیبا با تقریباً هر بودجه وجود دارد.

اگر یک حلقه الماس بخرید، بخش زیادی از بودجه شما به پیدا کردن انگشتر نامزدی مناسب اختصاص می یابد بخش باقی مانده از بودجه، سبک انگشتر و فلز را تعیین می کند.

اگر شما یا طرف مقابلتان در مورد سبک یا ظاهر انگشتر دخترانه بسیار خاص هستید، می توانید از آنجا شروع کنید اگر اینطور نیست، توصیه می کنیم بدانید کدام شکل و اندازه الماس بهینه است.

حلقه های نامزدی در سبک ها و مجموعه های مختلفی عرضه می شوند اگر از قبل می‌دانید که آن‌ها یک نفره ساده، هاله کلاسیک یا سبک منحصر به فرد را ترجیح می‌دهند، می‌توانید برای یافتن بهترین سبک در آن تلاش کنید.

برای درک اینکه چه نوع حلقه ای ممکن است با شخصیت شریک زندگی شما مطابقت داشته باشد کمی مشاهده و تحقیق کنید.

اگر آنها حداقل جواهرات می پوشند، لباس های ساده و ساده را ترجیح می دهند، ممکن است از یک نفره یا انگشتر کلاسیک با طراحی زیبا با تمرکز بر الماس بزرگتر و با کیفیت تر قدردانی کنند.

انگشتر

از طرف دیگر، اگر آنها کمی درخشش و اندازه را ترجیح می دهند، پس سبک هاله ممکن است مناسب تر باشد.

اگر ترجیحات جواهرات و سلیقه لباس آنها الهام گرفته از وینتج است، مدل حلقه بافته یا بافته را انتخاب کنید.

آنها به خوبی با لباس روزانه مطابقت خواهند داشت. شما آنها را بهتر می شناسید و احتمالاً می توانید تعیین کنید که آنها چه چیزی را دوست دارند.

در صورت ضرر، به سادگی در مورد سلیقه، نوع دست و ترجیحات انار پخته آنها به ما بگویید با این جزئیات، می توانیم شما را در مسیر درست راهنمایی کنیم.

اکثر خریدهای انگشتر برای مدل‌های یک نفره، کلاسیک یا هاله‌ای با الماس‌های گرد یا پرنسسی است با این حال، گلابی، زمرد و کوسن به طور فزاینده ای محبوب می شوند.

وقتی صحبت از سنگ های قیمتی می شود، یاقوت کبود و یاقوت سرخ بهترین انتخاب ها هستند بسیاری انتخاب می کنند که هم به صورت آنلاین و هم در محل های جواهرفروشی در فروشگاه ها تحقیق کنند.

در حالی که خرید در جواهر فروشی مسیر سنتی است، خرید آنلاین اندازه لباس بافتنی نوزاد مزایای بیشتری مانند انتخاب بیشتر، قیمت های پایین تر و گزینه های سفارشی سازی آسان را به شما می دهد.

  • منابع:
    1. Steps To Making the Right Choice
  • تبلیغات: 
    1. درهایی که در مقابل تیر اندازی ایستاند
    2. فوت دو نفر به طور مشکوک با چرم که در نزدیکشان افتاده بود!!!
    3. مردی تخمه را به عنوان طعمه ماهیگیری می کند
    4. فناوری های مختلف سبزی خشک