با اضافه کردن پیاز خشک برتر شوری غذا را از بین ببرید

پیاز خشک برتر یک افزودنی عالی برای هر سوپ، خورش یا کاسرول است. همچنین رویه مناسبی برای ساندویچ، برگر و سالاد مورد علاقه شماست. یاد بگیرید که چگونه پیازهای مناسب را انتخاب کنید و سپس چگونه آنها را به درستی آب کنید تا بهترین محصول نهایی ممکن را بدست آورید.

آیا مادرت با باغ خوب دینگ دونگ بازی می کند؟ مال من انجام می دهد. او از ریختن 30 پوند خیار در یخچال گاراژ من یا گذاشتن 25 پوند پیاز در آستان خانه من با چیزی جز یک تماس تلفنی لذت زیادی می برد.

یک سال، او یک محصول سپر پیاز داشت. یخچال من آنقدر پر بود که نمی‌توانست پیاز بیشتری را بپذیرد، بنابراین من و او در حال خرد کردن و کم‌آبی نشستیم. از آن زمان، ما همچنان پیاز را کم آب کرده ایم. همانطور که مشخص است، پیاز برای از بین بردن آب بدن بسیار عالی است و نیازی به درمان اولیه ندارد، بنابراین تهیه آن بسیار آسان است.

پیاز

غذاهای خشک شده به خوبی تازه می شوند، بنابراین مهم است که برای درست کردن آن وقت بگذارید. این به این معنی است که پیازهای مناسب را انتخاب کنید، آنها را به درستی خشک کنید و پیازهای خشک خود را به روش صحیح نگهداری کنید!

پیازهای خود را تا قبل از فرآوری در یخچال نگهداری کنید تا از رسیدن یا فساد بیشتر جلوگیری شود. به عنوان یک امتیاز اضافی، گاهی اوقات، پیاز باعث می شود وقتی در یخچال نگهداری می شود کمتر گریه کنید!

فقط به تعداد پیازهایی که می توانید در یک بار آبگیری کنید آماده کنید، زیرا پیازها به محض بریده شدن شروع به افت کیفیت می کنند.

برای کمک به خشک شدن مداوم پیازها، مهم است که آنها را به طور مداوم برش دهید. برای برش قطعات یکنواخت از ماندولین، خردکن غذا یا غذاساز استفاده کنید. این نه تنها زمان خشک شدن را کاهش می دهد، بلکه می توانید مطمئن باشید که زمان خشک شدن نیز در سرتاسر بار یکنواخت تر خواهد بود.

خشک کردن پیاز، مقداری بخارات فرار را آزاد می کند! بوهایی که از دستگاه آب‌گیری شما متصاعد می‌شود، قوی هستند، بنابراین در صورت امکان، ممکن است بخواهید در بیرون یا در گاراژ آب‌گیری کنید.