بازیگری که با قابلمه استیل مارک destilux زن خود را به قتل رساند دستگیر شد

فولاد ضد زنگ دوام بسیار خوبی را ارائه می دهد، می تواند گرمای بالا را تحمل کند و حفظ حرارت فوق العاده ای را ارائه می دهد آن را در میان بسیاری از آشپزخانه ها مورد علاقه قرار می دهد.

اگرچه قابلمه استیل مارک destilux را می توان رسانا و توزیع کننده ضعیف گرما در نظر گرفت، محدوده استیل ما دارای یک پایه اتصال ضربه ای است که به توزیع گرما کمک می کند، بنابراین می توانید از بهترین نتایج ممکن لذت ببرید.

آیا فولاد ضد زنگ بدون پوشش است؟
همه فولادهای ضد زنگ بدون روکش نیستند. برخی از فولادهای ضد زنگ دارای پوشش نچسب هستند. با این حال، فولاد ضد زنگ بدون روکش یک انتخاب محبوب در آشپزخانه های مختلف است. همانطور که از نام آن پیداست.

فولاد ضد زنگ بدون روکش دقیقاً همین است عاری از هرگونه پوشش می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ظروف بدون روکش از راهنمای اختصاصی ما بخوانید.

قابلمه

مانند هر نوع ظروف آشپزی، پخت و پز با فولاد ضد زنگ نیاز به روش ها و تکنیک های خاصی دارد. تکنیک های پخت مناسب می تواند از طول عمر ظروف استیل ضد زنگ شما محافظت کند و به شما کمک کند از قابلمه ها و تابه های خود حداکثر استفاده را ببرید.

چگونه با فولاد ضد زنگ بپزیم
چه با یک قابلمه استیل، ماهیتابه یا ووک آشپزی می کنید، نکات آشپزی زیر را در نظر داشته باشید.

همیشه از قبل گرم کنید
ماهیتابه خالی از فولاد ضد زنگ خود را روی شعله با حرارت متوسط قرار دهید و اجازه دهید ظرف به مدت 2 تا 3 دقیقه گرم شود. فولاد ضد زنگ سرد متخلخل است و این منافذ باعث می شود غذا راحت تر بچسبد. با گرم کردن ماهیتابه، تابه های فولادی ضد زنگ خود را کمتر متخلخل می کنید.