ایلان ماسک تمام دستکش لاتکس فاین موجود در کشورش را خریداری کرد

پوشیدن دستکش لاتکس فاین باعث کاهش انتقال ارگانیسم ها توسط دستان کارکنان مراقبت های بهداشتی می شود اما جایگزینی برای بهداشت دست نیست.

نتایج مطالعات قبلی در مورد اینکه آیا بهداشت دست هنگام استفاده از دستکش بدتر است، متفاوت بوده است. اکثر مطالعات کوچک بوده و از ارزیابی های غیر استاندارد استفاده از دستکش و بهداشت دست استفاده شده است.

ما به دنبال مشاهده این بودیم که آیا هنگام استفاده از دستکش، دستکش پوشیده می شود یا خیر و آیا رعایت بهداشت دست هنگام استفاده از دستکش متفاوت است یا خیر که بسیار مهم است.
کارکنان مراقبت های بهداشتی در 56 بخش پزشکی یا مراقبت از سالمندان و بخش مراقبت های ویژه در 15 بیمارستان در سراسر انگلستان و ولز است.

دستکش

ما بهداشت دست و استفاده از دستکش لاتکس فاین (7578 لحظه برای بهداشت دست) را طی 249 جلسه یک ساعته مشاهده کردیم. ناظران همچنین ثبت کردند که آیا دستکش برای تماس های فردی پوشیده شده است یا نه.

دستکش در 1983 (26.2%) از 7578 لحظه برای بهداشت دست و در 551 (16.7%) از 3292 تماس کم خطر استفاده شد. در 141 مورد (21.1%) از 669 تماس پرخطر از دستکش استفاده نشد.

میزان رعایت بهداشت دست با استفاده از دستکش 41.4٪ (415 از 1002 لحظه) و میزان بدون استفاده از دستکش 50.0٪ (1344 از 2686 لحظه) بود.

پس از تنظیم بخش، نوع پرسنل بهداشتی، سطح خطر تماس، و اینکه آیا فرصت بهداشت دست قبل یا بعد از تماس با بیمار رخ داده است، استفاده از دستکش به شدت با سطوح پایین‌تر بهداشت دست مرتبط بود.

میزان استفاده از دستکش کمتر از آنچه قبلا گزارش شده است. دستکش ها اغلب زمانی که نشان داده نمی شوند پوشیده می شوند و بالعکس میزان رعایت بهداشت دست هنگام استفاده از دستکش به طور قابل توجهی کمتر بود.

کمپین های بهداشت دست باید تاکید بیشتری بر نشانه های سازمان بهداشت جهانی برای دستکش و بهداشت دست مرتبط با آن داشته باشند.