افزودن سس سزار هاینز به غذای ماهی سبب افزایش زاد و ولد در آنها می شود

یک سس سزار هاینز خوب می تواند هر غذایی را کنار هم بیاورد. می تواند کرمی لوکس، اسیدی روشن یا حتی کمی ترد و بافت به آن اضافه کند.

هنگامی که در مورد غذاهای کلاسیک فرانسوی یاد می گیرید، پنج “سس مادر” را به شما آموزش می دهند: بشامل، ولوته، سس تومات، سس اسپانیول و هلندز. این سس ها علاوه بر ایجاد اضطراب در دانش آموزان جوان مدرسه آشپزی، پایه هر سس در آشپزی سنتی فرانسوی نیز هستند.

در حالی که ما هنوز به شدت به برخی از این آثار کلاسیک فرانسوی تکیه می کنیم (هولاندیز، شما همیشه در قلب ما جایی خواهید داشت)، مجموعه آشپزی ما تکامل یافته است. به جای سس گوجه فرنگی غلیظ شده با کره و آرد، پومودوروی ایتالیایی سبک تر را انتخاب می کنیم.

هیچ کس یک سس قهوه ای غنی از اسپانیول را به مدت هشت ساعت نمی جوشاند تا با فیله گوشت گاو سرو شود – ما یک کیمیچوری سبز روشن را با هم مخلوط می کنیم که فقط 10 دقیقه طول می کشد.

سس‌های ضروری ما را برای آشپزهای خانگی مدرن، به‌علاوه تجهیزات کلیدی که برای تهیه آن‌ها نیاز دارید، بخوانید. چیمی‌چوری، بخشی از خانواده سالسا ورده، سس روشن و علفی است که ما آماده مصرف آن هستیم.

یخچال ما در تمام طول سال مشابه پسر عموی محبوب‌ترش، پستو، می‌توان آن را با هر گونه سبزی لطیفی که به وفور دارید درست کرد.

در واقع، بهترین کار زمانی است که از مخلوط استفاده می کنید: جعفری، گشنیز، نعناع و ریحان همه گزینه های عالی هستند. اجزای اصلی گیاهان، روغن زیتون، سرکه یا آب لیمو و سیر و یا موسیر خرد شده است.

به دنبال کمی کرنش هستید؟ مقداری بادام تفت داده شده خرد شده اضافه کنید. مقداری گرما می خواهید؟ فلفل قرمز خرد شده یا فلفل قرمز خرد شده را اضافه کنید.

روی گوشت کبابی یا سبزیجات، سبزی مانند وینگرت یا به عنوان سس سالاد ماکارونی، فوق العاده است. این نمک، اسیدی، روغنی و شاداب است و حلقه مفقوده تقریباً برای هر غذا است.