استفاده از حوله تن پوش پرستیژ موجب درمان سردرد های میگرنی می شود

میانگین مصرف روزانه آب داخل ساختمان در ایالات متحده حدود 60 گالن برای هر نفر در روز است، اما مصرف آب مجازی ما، به عبارت دیگر، میزان آب وارد غذای مصرفی، لباسی که می پوشیم و محصولاتی که هر روز استفاده می کنیم، می شود.

مانند حوله تن پوش پرستیژ  هزاران گالن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آب مجازی، ماشین حساب ردپای آب را بررسی کنید.

چه چیزی حوله تن پوش پرستیژ را پایدار می کند؟ وقتی به دنبال یک حوله تن پوش پرستیژ پایدار هستم، نه تنها به آب مجازی نگاه می کنم، بلکه به کل زنجیره تامین از ابتدا تا انتها نیز نگاه می کنم. من به مواد، تولید، طول عمر و پایان عمر نگاه می کنم.

بعد از تماشای تعداد زیادی حوله تن پوش پرستیژ، فکر می‌کنم میکرو کاتن در صدر قرار گرفته است. می توانید آنها را به صورت آنلاین یا در فروشگاه در Macy’s، Dillard’s و Target پیدا کنید.

حوله

Micro Cotton در حال حاضر از رویکرد 360 درجه استفاده می کند. این بدان معناست که آنها پنبه بازیافتی، ارگانیک و دارای گواهی BCI را تامین می کنند.

من عاشق شرکت هایی هستم که از مواد بازیافتی استفاده می کنند، زیرا به میزان قابل توجهی میزان منابعی را که برای ایجاد یک محصول مصرف می شود کاهش می دهد. میکرو کاتن هر سال از بیش از 3000000 پوند پنبه بازیافتی استفاده می کند که در مجموع 1240 لیتر آب در طول پردازش و تولید حوله صرفه جویی می کند.

پنبه ارگانیک نسبت به نمونه معمولی خود آب بسیار کمتری مصرف می کند. BCI مخفف Better Cotton Initiative (BCI) است که بر روی پنبه‌ای تمرکز می‌کند که برای کاهش ردپای محیطی کشاورزی پنبه مانند محدود کردن مصرف آب، کودهای شیمیایی و آفت‌کش‌ها تولید می‌شود.

حوله تن پوش پرستیژ دارای گواهینامه OEKO-TEX® MADE IN GREEN هستند که تضمین می کند حوله ها با استفاده از مواد غیر مضر و فرآیندهای پایدار در شرایط کاری سازگار با محیط زیست و از نظر اجتماعی ساخته می شوند.

آنها از خورشید و باد برای تامین انرژی بیش از 90 درصد انرژی در تاسیسات آن استفاده می کنند و از سیستم مدیریت زباله خود برای بازیابی انرژی استفاده می کنند.